En fantastisk helg er over NM 2020!

0

Fredriskborg arrangerte igjen Lag NM, med ikke mindre enn 120 påmeldte Ekvipasjer, med hele 23 lag fra hele landet. I strålende sensommer vær i flotte omgivelser på Fredriksborg hestesportsenter. Gode skussmål for fasiliteter og gjenomføring, masse hyggelige mennesker som koste seg hos oss.

Det ble bronse på både heste- og ponnilaget vårt!

Hestelaget besto av Cathrine Oppegaard på Diaster, Anniken Hals på Centano, Ingrid Tveit på Mirano og Thea Katarina Bråten på Pia Pia.

På ponnilaget hadde vi Thea Victoria Harlem på Schermeer’s Hof Simba og Lotte Aune Fjeldstad på Aladin ll.

Det var hestelaget til Skedsmo rideklubb som tok årets gullmedalje, og de tar dermed over stafettpinnen som arrangør for lag-NM i dressur i 2021. Vi gleder oss til å ta turen og ønsker dem masse lykke til!